- Quins són els criteris per l’organització de l’alumnat en cas de bessons o cosins?
Com escolaubiquem en aules diferents els familiars directes per tal d’ afavorir el desenvolupament com a persona de cadascun dels infants.
- Quin és el canal de comunicació amb les famílies?
Es faran bàsicament per Dinantia*, les famílies es poden comunicar també a través de l’agenda o directament amb els docents a través de la petició d’entrevista
*Dinantia és una App de comunicació
- Hi ha extraescolars?
A la pàgina web teniu tota la informació sobre aquest tema: https://agora.xtec.cat/ceip-peredetera/serveis/activitats-extraescolars/
També podeu consultar el Facebook de l’AMPA: https://www.facebook.com/ampa.detera/
- Com és l’adaptació de P3?
Els alumnes de P3 entren a l’escola de manera esglaonada, depenent dels marges que dicta el Departament d’Educació. Generalment:
Dies 1 i 2 mig grup de 9 a 10,30 i l’altre mig grup de 11 a 12,30.
Dies 3 i 4 tot el grup només de matins de 9 a 12,30h.
- Quan començen a fer anglès?
Comencem l’ensenyament de l’anglès amb els alumnes de P5 fent especial èmfasi a la part oral a partir de contes i cançons.
- Anem a la piscina?
Les nenes i nens de CI van a piscina una tarda a la setmana, activitat encabida dins l’àmbit d’Educació Física que suposa una millora del desenvolupament motriu. La despesa d’aquesta activitat córre a càrrec de les famílies.
- Quin és el model educatiu que promovem?
La nostra escola es posiciona en un model de metodologia que té presents els següents principis:
- L’alumnat és el centre de l’aprenentatge
- L’aprenentatge és de naturalesa social
- Les emocions són part integral de l’aprenentatge
- L’aprenentatge ha de tenir en compte les diferències individuals
- L’esforç de tot l’alumnat és clau per a l’aprenentatge
- L’avaluació continuada afavoreix l’aprenentatge
- Aprendre és construir connexions horitzontals
- Quina és la quota del material?